fbpx
Rempo

O společnosti
Společnost REMPO vyrábí a prodává ochranné, pracovní a speciální pracovní prostředky. Již 75 let je spolehlivým partnerem živnostníků, soukromých firem a organizací státní správy. Obrat činí 12,5 milionu EUR, Finstat uvádí 50–99 zaměstnanců.

Webstránka
Core Development
E-shop
UX Design
Webdesign

Společnost REMPO, lídr na trhu s pracovními a ochrannými prostředky, zvládala plně uspokojovat požadavky zákazníků ve své síti prodejen v Česku i na Slovensku – až do nástupu covidu. Ten uzavřel kamenné prodejny, klient přišel o zdroj příjmu a hledal řešení této situace.

V REMPO si uvědomili, že e-shop je řešením jejich problému a jakožto zavedená značka měli zájem o profesionální a stabilní řešení včetně plné integrace systémů.

Naše vstupní analýza ukázala, že je třeba vyřešit tyto základní body:

Pokrytí pozice eCommerce manažera

Běžně jím bývá interní pracovník, který stojí v čele projektu na straně zákazníka. Protože REMPO nemělo zaměstnance s potřebným know-how, zastoupili jsme ho naším expertem. Ten komunikoval s personálem na straně zákazníka, zpracovával podklady, zadával úkoly na straně klienta, koordinoval aktivity a zastřešil celý projekt.

Vybudování B2C e-shopu

Společnost REMPO jako zavedená značka s desítkami tisíc produktů si uvědomovala, že potřebuje silného a zkušeného partnera, aby pro své zákazníky zajistilo komplexní servis v nejvyšší kvalitě.
V první řadě to znamenalo integraci s ERP systémem klienta – aby prezentace produktů a jejich varianta byla plnohodnotná, aby e-shop správně zobrazoval stav skladu, objednávky načítal plynule do systému a současně rezervoval položky na skladě.
Výsledkem je současný e-shop. Moderní, rychlý, stabilní – zkrátka připravený na vysoký počet návštěvníků i objednávek.

Jaké jsou výsledky?
170
objednávek měsíčně

Počet objednávek od spuštění e-shopu v květnu 2022 plynule roste – po šesti měsících od launche vzniklo 129 objednávek měsíčně, po roce už to bylo 161 a 15 měsíců od spuštění 170 objednávek měsíčně.

50 000
návštevníků měsíčně

Roste taky návštěvnost e-shopu. Po 15 měsíčním provozu dosáhlo REMPO 50 000 návštěvníků za měsíc.

6 měsíců
pro zisk ocenění

Zajistili jsme připojení do porovnávačů zboží a do online tržišť. Výsledkem je ocenění „Ověřený zákazník“ na Heurece, které Rempo získalo díky kontinuální spokojenosti zákazníků už po 6 mesících na novém e-shopu.

Počet objednávek se neustále zvyšuje

Počet objednávek od spuštění e-shopu v květnu 2022 plynule roste – po šesti měsících od spuštení vzniklo 129 objednávek měsíčně, po roce už to bylo 161 a 15 měsíců od spuštění 170 objednávek měsíčně.

Mám zájem
50 000 návštěvníků měsíčně

Stejně tak roste návštěvnost e-shopu. Po 15 měsíčním provozu dosáhlo REMPO 50 000 návštěvníků.

Pouze 6 měsíců na získání certifikátu Ověřeno zákazníky

Protože se klient REMPO nepohyboval v online světě, ocenil, že jsme partnerem pro vstup na online trh. Zajistili jsme připojení do porovnávačů zboží (Heureka.sk) a do online tržišť. Výsledkem je ocenění „Ověřený zákazník“ na Heurece, které Rempo získalo díky kontinuální spokojenosti zákazníků už během prvního roku na novém e-shopu.

„S myšlenkou rozvoje e-shopu jsme si ve firmě pohrávali už déle, ale bránily tomu naše obavy podnícené nezkušeností. Proto jsme hledali zkušeného IT partnera, který by nám nejen naprogramoval e-shop, ale dokázal navnímat naši situaci a provést nás celým procesem od úplného začátku. Předestřeli jsme své požadavky více IT firmám, a právě SmartBase nám nabídli vše, co jsme potřebovali.

Na začátku velmi dobře zafungoval externí vedoucí projektu, kterého nám poskytl SmartBase. Díky němu spolupráce velmi rychle postupovala. Nejenže měl odpovědi na všechny naše dotazy, díky spolupráci s ním je náš e-shop opravdu přizpůsobený našim specifickým požadavkům. Také nám aktivně pomohl při nastavení procesů na našem nově vznikajícím eCommerce oddělení.“

Výsledkem je neustále se zvyšující počet online objednávek (v průměru 170 objednávek za měsíc) a spokojenost našich zákazníků, kteří mohou bez problémů objednat zboží. Spolupráce se SmartBase přetrvává i po spuštění e-shopu, na kterém společně neustále pracujeme.
Juraj Baláž
eCommerce manažer, Rempo
Jsme online
Je obtížné založit e-shop bez vlastního týmu?
I to jsme již zažili. Dokážeme realizovat e-shop bez IT a projektových manažerů. Kontaktujte nás.