fbpx
Domů / Produkty / SmartBase® B2B zóna
Zpět

SmartBase B2B zóna snadný a přehledný nákup pro partnery

Myslíte si, že kreativní grafika nebo velké obrázky jsou pro vašeho B2B partnera při nákupu důležitější než přehledná navigace v katalogu? Zajímá ho možnost hromadného přidávání produktů do košíku? Je pro něj pokročilé filtrování a vyhledávání tím správným krokem k nalezení hledaných produktů? Odpovědí na vše je kvalitní B2B zóna, místo pro snadné a přehledné nakupování.
  • logo-profibaustoffe
  • logo-soudal
  • logo-celox
  • logo-klimavex
  • logo-seyfor
Pravidelní nákupy = opakování objednávek
B2B partneři mají tendenci pravidelně nakupovat stejné zboží.

Díky zóně SmartBase B2B mají partneři možnost nejen duplikovat již vytvořenou objednávku, ale také vybrat z přehledného seznamu nedávno objednaného zboží a vytvořit tak novou objednávku dle aktuální potřeby. V neposlední řadě partneři uvítají možnost nastavení upomínky na objednání zboží, což oceníte i vy, protože budete moci přesněji plánovat stav skladu.

Mám zájem
BackOffice lehčí než pírko

Mnoho úkonů, od přijímání objednávek, informací o jejich stavu nebo zasílání faktur, které dosud BackOffice vyřizoval telefonicky nebo e-mailem, bude moci partner provádět přímo v SmartBase B2B zóně.

Parner samozřejmě vidí aktuální stav zásob a své aktuální ceny, včetně individuálních ceníků a množstevních slev, které jste si dohodli. To vše přispěje k odlehčení a zpřehlednění BackOffice.

Mám zájem
B2B zóna plánuje i do budoucna
Prostřednictvím SmartBase B2B zóny může partner také zadávat objednávky, které budou zpracovány v budoucnu. Chytré, že?

Můžete tak přesněji plánovat a vaši partneři nezůstanou kvůli chybě bez zboží. V případě již zpracovaných objednávek si partner může naplánovat dodávky po jednotlivých částech a v termínech, které potřebuje.

Import objednávek není mission impossible
B2B zóna nabízí kromě přehledného katalogu také možnost importu objednávek z libovolného systému.

Jednoduché grafické rozhraní umožňuje spárovat potřebná pole, a tak je možné použít export zakázek z jakéhokoli stávajícího podnikového informačního systému (z databáze nebo přes soubory Excel, XML, CSV, JSON). To vašim partnerům usnadní nákup a zároveň zabrání chybám či nedorozuměním.

Další funkce B2B zóny

icon-users

Víceúrovňový přístup

Víceúrovňové řízení zaměstnanců B2B partnera

icon-notification

E-mailová upozornění

B2B zóna automatizuje zasílání oznámení, novinek, blížících se termínů splatnosti atd.

icon-bubbles

Jazykové mutace

Samoobslužná zóna podporuje více jazykových mutací pro použití v jiných zemích.

icon-code

Propojení s externími systémy

MS Navision, Dynamics, SAP, různé ERP systémy, CRM systémy

icon-sync

Synchronizace dat s externími systémy

Produkty, zákazníci, nabídky, dotazy, reklamace, sklady

icon-register

Registrace nového B2B partnera

B2B partner se zaregistruje do B2B zóny, po jejím schválení ji může plně využívat.

Maximální rychlost pro maximální počet zákazníků
Nenechte své zákazníky čekat! Vyhledávání produktů, filtrování nebo uživatelský profil postavený na rychlých technologiích je v segmentu B2B TOP prioritou.

Díky našim zkušenostem s e-shopy pro segment B2C, které patří k nejrychlejším na trhu, můžeme nabídnout to nejlepší i zákazníkům B2B. Poskytujeme maximální rychlost pro maximální zážitek z nákupu.

Jsme online
Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.
Pokud máte zájem o naše produkty, služby nebo máte jakékoli dotazy, zanechte nám prosím kontakt a obchodní zástupce se vám ozve do 1 až 2 pracovních dnů.