ProSpánek
O společnosti
Společnost ProSpánek poskytuje zákazníkům vše, co potřebují pro kvalitní a pohodlný spánek, a to s pomocí vysoce kvalifikovaného prodejního personálu již od roku 1991. Má síť prodejen nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Polsku a Maďarsku.
WebstránkaSpolečnost ProSpánek za námi přišla s vizí komplexního prodejního portálu, který bude pokrývat čtyři4 evropské trhy a bude propojený s 69 prodejními místy. Důležitým úkolem bylo také zlepšit uživatelský zážitek, zejména na mobilních zařízeních, a zefektivnit nákupní proces pro zákazníky.
Začali jsme důkladnou analýzou chování uživatelů na stávající verzi webu. Na základě získaných dat a UX auditu jsme identifikovali slabá místa a navrhli řešení, která měla zlepšit uživatelský zážitek a zvýšit efektivitu webového portálu.
Díky optimalizaci uživatelského rozhraní a vylepšení prezentace produktů se konverzní míra zvýšila o 25 % – o čtvrtinu více návštěvníků na e-shopu nakoupilo.
Díky pokročilému konfigurátoru produktů si zákazníci mohli personalizovat své nákupy, což vedlo k průměrnému zvýšení hodnoty nákupu o 15 %. Zákazníci měli tendenci vybírat si produkty a služby dle svých individuálních potřeb.
Díky lepšímu uživatelskému zážitku a responzivnímu designu webu se míra opuštění stránky snížila o 20 %. To indikuje vyšší angažovanost návštěvníků.
Protože mobilní verzi e-shopu využívalo už v době začátku spolupráce vysoký počet uživatelů, vznikl uživatelsky přívětivý design, který byl responzivní pro různé typy zařízení.
Pokud mají zákazníci dotazy, mohou je vyřešit prostřednictvím call centra. Vše z pohodlí svého domova, včetně možnosti sledovat stav objednávky a dopravy.
Díky tomu se zákaznický zážitek neliší, ať už zákazník zamíří do prodejny fyzicky, nebo si vybere pohodlně na e-shopu.
ProSpánek je právem hrdý na vysoký standard služeb na svých prodejnách, kde si zákazníci za pomoci proškolených prodavačů vybírají matraci či postel přesně podle svých individuálních potřeb.
Abychom přenesli kvalitu této služby i do online prodeje, vytvořili jsme pokročilý konfigurátor produktů, který umožnil zákazníkům vybrat si matrace a postele dle svých preferencí. Současně jsme tím rozšířili katalog produktů o miliony možných kombinací velikosti, dekorů a dalších vlastností. K dispozici je též přesně spočítaná cena, která pomůže zákazníkovi při rozhodování.
Konfigurátor rovněž nahradil časově náročnou ruční kalkulaci cen, kterou prováděli pracovníci na prodejnách.
Implementace jednotného kanálu pro prodej umožnila ProSpánku snadněji expandovat na další evropské trhy. Díky tomu se snížily náklady na školení zaměstnanců v jednotlivých zemích a zvýšila se flexibilita v rámci mezinárodního obchodování.