fbpx
4ka
Operátor 4ka

4ka je jedním ze čtyř mobilních operátorů na Slovensku. Je expertem na velké objemy dat za výhodné ceny a poskytuje mobilní služby i bez vázanosti. Jako první přinesli Slovákům moderní mobilní síť 5. generace.

Od roku 2022 nabízí také služby na doma – rychlý internet a televizi s širokou nabídkou TV stanic. Služby 4ky využívá více než 680 tisíc zákazníků. Má největší síť prodejních míst na Slovensku, najdete je na každé poště ve vaší obci.

4ku provozuje společnost SWAN, as, která patří do portfolia slovenského telekomunikačního holdingu DanubiaTel, as

Webstránka
Analytika
Development
E-shop

Moderní mobilní operátor 4ka chtěl rozšířit svou nabídku mobilních zařízení a zlepšit uživatelský zážitek svém e-shopu. Cílem bylo poskytnout zákazníkům 4ky jednodušší a personalizovanější způsob výběru a nákupu mobilních zařízení a tarifů.

Stáli jsme před několika výzvami:

  • Začlenit nová mobilní zařízení do existujícího katalogu produktů
  • Propojit je se systémem služeb 4ky
  • Zlepšit prezentaci produktů
  • Umožnit zákazníkům pohodlněji vybírat a srovnávat různé atributy a služby
  • Optimalizovat rychlost webové stránky, aby byla přístupná i uživatelům s pomalejším internetovým připojením

Po vnitřní restrukturalizaci byla společnost 4ka určena k péči o koncové zákazníky (B2C) a společnost SWAN byla zaměřena na péči o podnikové zákazníky (B2B). Tomu bylo třeba přizpůsobit rozvržení a strukturu obsahu, vytvořit nový design a připojit nové CMS. Cílem zákazníka bylo také zrychlit načítání webu.

Jakých výsledků sme dosáhli?

+20%
nárůst konverzního poměru

Díky optimalizaci webového prostředí a vylepšené prezentaci produktů se konverzní poměr, což je poměr mezi návštěvami webové stránky a nákupy, zvýšil o 20 %. Nová prezentace produktů zákazníkům poskytuje bohatší a srozumitelnější informace, což vede k lepšímu porovnávání a výběru zařízení a tarifů.

+10%
zvýšení průměrné hodnoty nákupu

Personalizace nákupního procesu a prezentace souvisejících služeb vedly ke zvýšení průměrné hodnoty nákupu zákazníků o 10 %. Zákazníci měli tendenci vybírat si vyšší tarify a další doplňkové služby, což přispělo k vyššímu průměrnému výnosu na jednoho zákazníka.

25%
Skrátenie doby nákupného procesu

Nový dizajn a usporiadanie stránok umožnilo jednoduchší a rýchlejší výber mobilných zariadení a taríf.

15%
snížení míry opuštění stránky

Díky optimalizaci rychlosti načítání stránky a zlepšení uživatelského rozhraní se míra opuštění stránky (bounce rate) snížila o 15 %.

Prezentace produktu formou elegantního storytellingu

Pro prezentaci produktů byl vytvořen elegantní storytelling modul, který zákazníkům umožňoval seznámit se s nabízenými zařízeními v podobě příběhů. Důležité atributy každého zařízení byly zvýrazněny vizuálně atraktivními prvky.

Mám záujem
Personalizace výběru zařízení a tarifů

Dalším klíčovým prvkem byla personalizace výběru zařízení a tarifů. Navrhli jsme systém, který umožňoval zákazníkům snadno a intuitivně vybrat požadované atributy nákupu, jako jsou služby, splatnost zařízení a samotné zařízení.

Mám zájem
Optimální nákupní proces

Nejprve jsme provedli analýzu současného stavu webové stránky 4ka a identifikovali klíčové oblasti, které je třeba vylepšit. Poté jsme navrhli novou strukturu katalogu produktů a optimalizovali proces nákupu mobilních zařízení.

Mám zájem
Snadná správa obsahu

Následně jsme integrovali nová zařízení do existujícího systému 4ky pomocí technologie Docker, což zaručilo plynulý vývoj a snadnou aktualizaci webu.

Díky našemu know-how ze světa e-commerce jsme zvýšili zákaznickou zkušenost e-shopu 4ka o několik řádů - nákupní proces je nyní mnohem rychlejší, výrazně se zvýšila průměrná hodnota nákupu a naopak klesla míra opuštění. Díky této optimalizaci se nyní klient může srovnávat s nejlepšími mobilními operátory na trhu.
Peter Žabka
Peter Žabka
Project Manager, SmartBase
Jsme online
Míříte také nahoru?
Jsme tady, abychom vám pomohli se tam dostat.