SmartBase® Mobilní skladník Efektivita pro moderní skladový provoz
Podpora QR kódů
Podpora QR a čárových kódů pro každé vyhledávání produktů nebo dokumentů.
Inventarizace během provozu
Dílčí a celkové inventury lze zpracovávat bez nutnosti zastavení operace.
Rychlý onboarding
Aplikace vede skladníka k manipulaci s doklady, takže zaškolení je velmi snadné.
Integrace se skladovými systémy
Integrace s jakýmkoli systémem, kde aplikace funguje jako nadstavba řízení skladu.
Současnost je Mobilní skladník, který se při inventuře nezastaví před ničím. Skladník provádějící inventuru prochází skladové položky jednu po druhé, upravuje stav zásob, samozřejmostí jsou záznamy o opravách skladových míst. A to vše za plného provozu. Dílčí a celkové inventury tedy již nenarušují běžný chod provozu.
Díky QR kódům může skladník bez psaní odsouhlasit dodací list, který právě zpracovává. Stačí zboží naskenovat a umístit do skladu. Při vychystávání tak nedojde k chybám, které by způsobily naložení nesprávného zboží.
Princip jeho důmyslnosti je velmi jednoduchý. Na základě naskenování dokladu přesně navede skladníka na manipulaci s dokladem, a tím se omezí jeho zaškolení a následná chybovost. Dokáže také vyřešit doplňování zásob, reklamace a také platby zákazníkům. Zkrátka šikovný skladový pomocník, který komplexně vnáší systém do zpracování a výdeje objednávek.
Jelikož je flexibilní, může se integrovat s jakýmkoli systémem a fungovat jako nadstavba skladového hospodářství. Veškeré účetní doklady tak vznikají v ekonomickém systému a z hlediska účetnictví a daňové evidence se tak nic nemění. Ideální partner pro váš podnikový systém.
Plánování bez kompromisů
Dashboard mobilního skladníka je tím pravým místem pro snadné plánování a rozdělování objednávek jednotlivým řidičům.
Jejich možnosti však nekončí dodáním zboží. Díky integraci s platebním terminálem může řidič přijmout platbu při doručení, upravit dodací list v případě poškozeného zboží nebo doručit pouze část zboží. Zbytek samozřejmě až po jeho naložení.
Díky této funkcionalitě je potřeba méně operací ze strany BackOffice, který to jistě ocení.