SmartBase® Školení a řízení provozu, které není třeba řídit
Pohodlná integrace
Lze integrovat s ekonomickým systémem, systémem evidence pracovní doby nebo systémem plánování směn.
Normy a odměňování
Definujte výkonnostní a vzdělávací normy, na jejichž základě můžete také nastavit odměňování zaměstnanců a provizní systém.
Organizační struktura
Snadná distribuce informací do jednotlivých oddělení v rámci organizační struktury společnosti.
Automatizované testování
Testujte zaměstnance a sledujte výsledky jejich vzdělávání pomocí automatizovaných testů a přehledů vzdělávání.
Inovativní management, který je zážitkem
Školení a řízení provozu jako nástroj pro řízení společnosti na různých trzích.
Pro efektivní řízení prodejen je nutné definovat standardy školení, docházky nebo tržeb. Jedině tak lze přejít k síti „vysněných“ prodejen, které nabízejí všem zákazníkům stejnou kvalitu a zážitek a zároveň přinášejí očekávaný zisk.
Školení a řízení prodejen pomocí intranetu tak představuje inovativní způsob, jak z pozice manažera řídit i velkou společnost na více trzích.
Potřebujete zvýšit prodej určitého segmentu výrobků? S aplikací SmartBase® Školení a řízení provozu můžete definovat prodejní normu, kterou aplikace sdělí všem prodejcům a následně sleduje její plnění. Tím se automatizuje prodejní cyklus, což šetří čas i náklady. Pokud prodejci standard neplní, aplikace jim nabídne studijní materiály a testy, které je proškolí, a zvýší tak jejich šance na splnění plánů. A o to nám jde především.
Kromě prodejních výsledků je lze získat i za výsledky testů, docházku, výkon atd. Na základě bodů získaných za dané období aplikace doporučí manažerům opatření, a to buď ve formě odměny, nebo upozornění pro zaměstnance.
Kvalita na vrcholu
Zaměstnanci a jejich znalosti produktů jsou nejlepší vizitkou každé společnosti.
Pouze díky jejich znalostem a výkonnosti může společnost dlouhodobě udržet svou hodnotu. S pomocí doporučení od spokojených zákazníků může zvýšit čísla prodeje, oslovit nové zákazníky nebo získat dobrou pověst.
Nejvyšší kvality lze dosáhnout pomocí testování v aplikaci, které pravidelně ověřuje nejdůležitější vybraná témata. V případě neúspěchu zaměstnance upozorní nadřízeného a poskytne mu podklady pro následnou kontrolu. Zaměstnanec je poté z daného tématu znovu otestován.
Cílem je, aby bylo možné zařadit zaměstnance do jednotlivých oddělení v rámci organizační struktury a také do regionální struktury podle regionálního rozdělení. To umožňuje aplikaci specifikovat školení a testování zaměstnanců podle regionálních rozdílů.
Vzdělání, které zaručuje úspěch
Snadná distribuce informací a ověřování znalostí zaměstnanců.
Klíčem k úspěchu je neustálé školení zaměstnanců. Jak ale zorganizovat školení pro všechny prodejce z různých prodejen, regionů nebo oborů, aniž by došlo ke ztrátě času a růstu nákladů?
ERO nabízí ideální způsob, jak dostat potřebné informace k široké skupině lidí s přidanou hodnotou zpětného testování znalostí. Neposílejte lidi, aby se vzdělávali, ale přivezte jim vzdělání přímo k nim.
Odpověď na otázku, co se stane v případě úspěchu nebo neúspěchu v testu, je pouze na jednoduché definici v diagramu. Otestujte, který model přináší největší užitek vám, vašim zaměstnancům nebo zákazníkům, a rozhodněte se.
Správa vzdělávání a provozu umožňuje zveřejňovat dokumenty pro celou společnost nebo jen pro jednotlivé úseky. Diskuse přímo k dokumentům umožňuje vznášet připomínky ještě před jejich schválením. Celopodnikové reporty v systému zajišťují, že data zůstanou bezpečně u vás. Zároveň dávají jistotu, že se dostaly k zaměstnancům a byly přečteny.
Propojení řízení vzdělávání a provozu s jakýmkoli ekonomickým softwarem poskytuje celkový přehled o výkonnosti jednotlivých kategorií produktů. Lze jej také propojit se systémem pro plánování docházky a směn, aby zaměstnanci dostávali vygenerované testy pouze v době, kdy jsou potřeba. Následný export do BI přináší možnosti BigData analýzy.