fbpx
Domů / Produkty / Školení a řízení provozu
Zpět

SmartBase® Školení a řízení provozu, které není třeba řídit

Potřebujete proškolit desítky nebo stovky zaměstnanců? Nechcete organizovat drahá a neefektivní školení? SmartBase® Školení a řízení provozu je tím pravým "učitelem" pro vaši firmu. Můžete zaměstnancům poskytnout potřebné informace ve správný čas. Mohou sami řídit svá školení bez časových ztrát a zbytečných nákladů.
icon-network

Pohodlná integrace

Lze integrovat s ekonomickým systémem, systémem evidence pracovní doby nebo systémem plánování směn.

icon-unique

Normy a odměňování

Definujte výkonnostní a vzdělávací normy, na jejichž základě můžete také nastavit odměňování zaměstnanců a provizní systém.

icon-layers

Organizační struktura

Snadná distribuce informací do jednotlivých oddělení v rámci organizační struktury společnosti.

icon-learning

Automatizované testování

Testujte zaměstnance a sledujte výsledky jejich vzdělávání pomocí automatizovaných testů a přehledů vzdělávání.

Inovativní management, který je zážitkem

Školení a řízení provozu jako nástroj pro řízení společnosti na různých trzích.

Pro efektivní řízení prodejen je nutné definovat standardy školení, docházky nebo tržeb. Jedině tak lze přejít k síti „vysněných“ prodejen, které nabízejí všem zákazníkům stejnou kvalitu a zážitek a zároveň přinášejí očekávaný zisk.

Školení a řízení prodejen pomocí intranetu tak představuje inovativní způsob, jak z pozice manažera řídit i velkou společnost na více trzích.

Prodej, který nepřestává růst

Potřebujete zvýšit prodej určitého segmentu výrobků? S aplikací SmartBase® Školení a řízení provozu můžete definovat prodejní normu, kterou aplikace sdělí všem prodejcům a následně sleduje její plnění. Tím se automatizuje prodejní cyklus, což šetří čas i náklady. Pokud prodejci standard neplní, aplikace jim nabídne studijní materiály a testy, které je proškolí, a zvýší tak jejich šance na splnění plánů. A o to nám jde především.

Odměňování budoucnosti
Víte, že body mohou motivovat? Během prodejního cyklu sbírají zaměstnanci za svou aktivitu body.

Kromě prodejních výsledků je lze získat i za výsledky testů, docházku, výkon atd. Na základě bodů získaných za dané období aplikace doporučí manažerům opatření, a to buď ve formě odměny, nebo upozornění pro zaměstnance.

Vyzkoušejte DEMO

Kvalita na vrcholu

Zaměstnanci a jejich znalosti produktů jsou nejlepší vizitkou každé společnosti.

Pouze díky jejich znalostem a výkonnosti může společnost dlouhodobě udržet svou hodnotu. S pomocí doporučení od spokojených zákazníků může zvýšit čísla prodeje, oslovit nové zákazníky nebo získat dobrou pověst.

Nejvyšší kvality lze dosáhnout pomocí testování v aplikaci, které pravidelně ověřuje nejdůležitější vybraná témata. V případě neúspěchu zaměstnance upozorní nadřízeného a poskytne mu podklady pro následnou kontrolu. Zaměstnanec je poté z daného tématu znovu otestován.

Organizační struktura
Nikdo nechce být omezován organizační strukturou.

Cílem je, aby bylo možné zařadit zaměstnance do jednotlivých oddělení v rámci organizační struktury a také do regionální struktury podle regionálního rozdělení. To umožňuje aplikaci specifikovat školení a testování zaměstnanců podle regionálních rozdílů.

Požádat o prezentaci

Vzdělání, které zaručuje úspěch

Snadná distribuce informací a ověřování znalostí zaměstnanců.

Klíčem k úspěchu je neustálé školení zaměstnanců. Jak ale zorganizovat školení pro všechny prodejce z různých prodejen, regionů nebo oborů, aniž by došlo ke ztrátě času a růstu nákladů?

ERO nabízí ideální způsob, jak dostat potřebné informace k široké skupině lidí s přidanou hodnotou zpětného testování znalostí. Neposílejte lidi, aby se vzdělávali, ale přivezte jim vzdělání přímo k nim.

Flexibilita, která přináší solidní výsledky
Použití moderní procesní technologie Camunda přináší flexibilitu při definování testovacích procesů.

Odpověď na otázku, co se stane v případě úspěchu nebo neúspěchu v testu, je pouze na jednoduché definici v diagramu. Otestujte, který model přináší největší užitek vám, vašim zaměstnancům nebo zákazníkům, a rozhodněte se.

Kontaktujte nás
Komunikace v 21. století
Komunikace se všemi zaměstnanci nebo vertikálně s jednotlivými skupinami zaměstnanců nebyla nikdy jednodušší.

Správa vzdělávání a provozu umožňuje zveřejňovat dokumenty pro celou společnost nebo jen pro jednotlivé úseky. Diskuse přímo k dokumentům umožňuje vznášet připomínky ještě před jejich schválením. Celopodnikové reporty v systému zajišťují, že data zůstanou bezpečně u vás. Zároveň dávají jistotu, že se dostaly k zaměstnancům a byly přečteny.

Integrace dle potřeby
Propojením infrastruktury získáte komplexní přehled a automatizaci testování.

Propojení řízení vzdělávání a provozu s jakýmkoli ekonomickým softwarem poskytuje celkový přehled o výkonnosti jednotlivých kategorií produktů. Lze jej také propojit se systémem pro plánování docházky a směn, aby zaměstnanci dostávali vygenerované testy pouze v době, kdy jsou potřeba. Následný export do BI přináší možnosti BigData analýzy.

Jsme online
Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.
Pokud máte zájem o naše produkty, služby nebo máte jakékoli dotazy, zanechte nám prosím kontakt a obchodní zástupce se vám ozve do 1 až 2 pracovních dnů.