GREJT
O značce GREJT
Smyslem existence značky GREJT je pomoci lidem zažít kvalitnější online nákup.
Klade důraz na spojení inovace a zábavy, modernosti a spolehlivosti. Aby zákazníkovi bylo jasné, že při nákupu má v partnerovi zodpovědného a hravého obchodníka, který je vždy ochotný poradit a pomoci a zároveň chápe zákazníkovy starosti.
Majitelé měli zkušenosti s online prodejem od jiných firem, a proto se rozhodli pro e-shop na míru postavený na progresivním technologickém řešení.
Spolupráci jsme zahájili v roce 2019 vytvořením názvu, manuálu značky a designu. Dalším krokem byla implementace e-shopu.
Specifika tohoto projektu byla následující:
- Nutnost propojení se dvěma systémy ERP
- Široká nabídka 22 tisíc produktů (od elektroniky, domácích spotřebičů, nářadí pro dílnu a zahradu až po moderní SMART produkty – domácí asistenty)
E-shop byl úspěšně spuštěn v roce 2022. Do dnešního dne spolupráce trvá, pokračujeme na rozvoji e-shopu a funkcionalit (připojištění produktů a prodloužení záruky přes Allianz, doplnění nových exkluzivních dodavatelů, rozšíření o zákaznické recenze a další).
GREJT.sk získal díky spokojenosti zákazníků odznak „Heureka Ověřeno zákazníky“ za pouhých šest měsíců.
Specifikem tohoto projektu byla nutnost napojení na dva ERP systémy. Zatímco ERP Xemel zajišťuje přísun produktových informací od dodavatelů, ERP Onix se stará o fakturaci a sklad.
Velkou předností Xemelu je fakt, že data ve formě feedu dodají e-shopu veškeré informace o produktech automatizovaně a tím zcela odpadá časově náročné vytváření a vkládání dat. U velkého množství dodavatelů a produktů je to efektivní způsob, jak e-shop spravovat a zajistit, že každý produkt bude mít svůj popis i informaci o stavu skladu a ceně.
Jedinečnost textů pro vyhledávače
Protože feedy se stejným obsahem takto využívalo více zákazníků daného dodavatele, bylo nutné dořešit unikátnost textů GREJTu. Vyhledávače jako Google totiž snižují umístění stránek, jejichž texty jsou totožné s dalšími.
Právě kvůli technickým specifikům (feedy) a nutnosti připojení dvou ERP systémů potřeboval GREJT zkušeného partnera. Kromě výše zmiňovaných systémů totiž využívá i aplikace třetích stran, které bylo také zapotřebí integrovat (Ahoj splátky, Heureka košík, Balíkobot, SmartSupp, SmartEmailing, napojení na online tržiště Mall a aplikaci Luigi’s).